[řádek]

[mezera]

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Internetového obchodu https://advancedhealth.cz/

  1. Úvodní ustanovení a Vymezení pojmů

1.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále také „VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností

Obchodní jméno: ADVANCED HEALTH s.r.o.
Adresa: D. Jurkoviče 2362/6, Topoľčany 955 03, Slovensko

Zapsána v rejstříku Okresního soudu Nitra, Oddíl Sro, Vložka číslo 57637/N

IČO: 54669812 DIČ: 2121749201

Bankovní účet: SK62 8330 0000 0029 0225 2169

Prodávající není plátcem DPH /Daně z přidané hodnoty/

(dále také „Prodávající“) a každou osobou, která je Kupujícím zboží, nebo služeb nabízeného Prodávajícím na Webovém sídle Prodávajícího, a která vystupuje v pozici spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné legislativy České republiky zejména zákonů: . 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytnutí služeb na základě smlouvy uzavřené na  dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Prodávajícího v platném znění, 250/2007 Zz o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů, 22/2004 Zz o elektronickém obchodu v platném znění, Občanský zákoník v platném znění, Zákon č. 40/1964 Zz. 250/2007 Zz o ochraně spotřebitele v platném znění.

1.1.1. Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího je: 

E-mail: info@advancedhealth.cz Tel. č.: +421948245234

1.1.2. Adresa k zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv ai je:

ADVANCED HEALTH s.r.o., D. Jurkoviče 2362/6, 955 03, Topoľčany, Slovensko

1.2. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli a Prodávajícím. 

1.3. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmem Elektronický obchod as pojmem Webové sídlo.

1.4. Kupujícím je každá osoba (fyzická osoba nebo právnická osoba), která odeslala objednávku zejména využitím webového sídla Prodávajícího, případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

1.5. Spotřebitelem je Kupující, který je fyzickou osobou, a který při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti.

1.6. Na smluvní vztahy (jako i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s Kupujícími, kteří vystupují v postavení právnických osob, resp. s fyzickými osobami – podnikateli, které jednají v rámci předmětu své podnikatelské činnosti /Kupujícími, kteří nevystupují v postavení spotřebitele/ se vztahují ustanovení zákona č. 1/2003. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

1.7. Smlouvou uzavřenou na dálku se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem dohodnutá a uzavřená výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti Prodávajícího a spotřebitele, zejména využitím webového sídla případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

1.8. Pojem Kupní smlouva zahrnuje kupní smlouvu na produkty a smlouvu o dodání služby, ve smyslu významu textu uvedeného v těchto Obchodních podmínkách.

1.9. Produkty (dále také „Věci“ nebo „Výrobky“) jsou zboží nebo služby, které jsou určeny k prodeji a zároveň jsou zveřejněny na Webovém sídle Prodávajícího. 

1.10. Prodávající je zároveň provozovatelem elektronického systému, prostřednictvím kterého provozuje webovou stránku na doméně zvané https://advancedhealth.cz/

1.11 Příslušným orgánem dohlížejícím na zákonnost v oblasti ochrany spotřebitele je:

Inspektorát Slovenské obchodní inspekce

se sídlem v Nitře, pro Nitranský kraj

Staničná 9, RUB 49A, 950 50 Nitra 1

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 037/772 02 16fax č. 037/772 00 24email: nr@soi.sk

Webový odkaz na podání: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

1.11.2. Příslušným orgánem vykonávajícím dozor nad prodejem kosmetiky a doplňků stravy je Úřad veřejného zdraví a jeho regionální složky, a to:

Krajský hygienický úřad.

949 63, Štefánik třída 58,

949 01 Nitra – Staré Město

1.12. Reklamace či podněty může kupující zasílat také přímo prodávajícímu, a to na adresu uvedenou v odstavci 1.1.2. těchto VOP. Prodávající zároveň doporučuje kupujícím adresovat stížnosti a podněty (za účelem urychlení vyřízení) prodávajícímu na e-mailovou adresu prodávajícího: info@advancedhealth.sk

Jakákoli reklamace nebo návrh bude prodávajícím posouzena a vyřešena do 10 pracovních dnů od jejího obdržení. Prodávající informuje kupujícího o jejím vyřízení stejnou formou, jakou kupující doručil prodávajícímu reklamaci či podnět.

1.13. Podle §3 odst. 1 písm. n) zákona č. 102/2014 Sb. prodávající informuje spotřebitele, že neexistují žádné zvláštní relevantní kodexy chování, které se prodávající zavázal dodržovat, přičemž kodexem chování se rozumí dohoda nebo soubor pravidel, který definuje jednání prodávajícího, který se zavázal dodržovat tento kodex chování ve vztahu k jedné nebo více konkrétním obchodním praktikám,  nebo obchodní oblasti, pokud nejsou stanoveny zákonem nebo jakýmkoli předpisem nebo opatřením orgánu veřejné moci, které se prodávající zavázal dodržovat, a způsobem, jakým se s nimi může spotřebitel seznámit nebo získat jejich znění.

  1. Objednávka produktu – uzavření kupní smlouvy

2.1. Návrhem na uzavření kupní smlouvy kupujícím je odeslání objednávky produktů kupujícím realizované zejména prostřednictvím webové stránky prodávajícího, případně jiným prostředkem komunikace na dálku.

2.2. Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím je uzavřena okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení o přijetí objednávky vyhotovené kupujícím dle bodu 2.1. těchto VOP prodávajícím (elektronicky na adresu elektronické pošty kupujícího zvolenou kupujícím v procesu vytváření objednávky).

2.3. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků prodávajícího a kupujícího.

2.3.1. Kupní smlouva může zaniknout i v dalších případech stanovených právním řádem Slovenské republiky, zejména dohodou smluvních stran, odstoupením od smlouvy spotřebitelem a v obdobných případech.

2.4. Prodávající informuje kupujícího, že v případě objednání produktů kupujícím je objednávka spojena s povinností zaplatit kupujícímu, a to formou platby zvolenou kupujícím.

III. Kupní cena a platební podmínky

3.1. Cena zboží a služeb objednaných prostřednictvím webu prodávajícího (dále jen „kupní cena„) je uvedena samostatně pro každý produkt a je platná v okamžiku zadání objednávky kupujícím.

3.2 Základní nabídkou je euro.

3.3. Kupní cenou zboží nebo služeb uvedených na webu prodávajícího je celková cena zboží nebo služeb včetně všech daní a je jasně uvedena na webové stránce prodávajícího.

3.3.1. Kupní cena zboží nebo služeb nezahrnuje náklady na dopravu ani jiné náklady spojené s dodáním produktů

  1. Platební metody

4.1. Za zboží a služby můžete na webu prodávajícího platit následujícími způsoby:

4.1.1. Platba formou dobierky – cena 47 Kč

4.1.2. Platba bankovní kartou prostřednictvím platební brány TrustPay – cena 0 Kč

4.1.3. Platba vkladem nebo převodem na účet prodávajícího – cena 0 Kč

  1. Dodání produktů

5.1. Pokud kupující zvolil jako způsob platby za objednávku dobírku. Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat kupujícímu produkty do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu bodu 2.2. a násl. tyto VOP.

5.1.1. V případě, že kupující zvolil jako způsob platby za objednávku jiný způsob platby než dobírku, je prodávající povinen splnit objednávku a dodat kupujícímu produkty do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu bodu 2.2. a násl. těchto VOP a zaplacení celkové ceny objednávky prodávajícímu. Jsou-li splněny obě podmínky uvedené v bodě 5.1.1. těchto VOP (tj. byla-li uzavřena kupní smlouva a prodávajícímu uhrazena celková cena objednávky), je prodávající povinen dodat kupujícímu výrobky do 30 dnů ode dne splnění obou těchto podmínek.

Obvyklá lhůta, ve které prodávající expeduje produkty, je 2 dny ode dne uzavření kupní smlouvy nebo 2 dny ode dne zaplacení celkové ceny objednávky prodávajícímu.

5.2. Místem dodání objednaného produktu je adresa uvedená kupujícím v objednávce.

5.3. Prodávající dodá produkt vlastními prostředky do rukou kupujícího (nebo jím pověřené osoby k převzetí produktu) nebo prostřednictvím třetích osob (přepravní a přepravní společnosti).

5.4. Dodání produktu se provádí jeho převzetím kupujícím (nebo kupujícím oprávněnou osobou k převzetí produktu).

5.5. Prodávající je oprávněn zaslat zboží, které je kupujícímu okamžitě k dispozici, a dodat zbývající část objednávky dodatečně ve lhůtě odpovídající dodací lhůtě dle těchto VOP, avšak pouze v případě, že kupujícímu nevzniknou v důsledku jednání prodávajícího žádné dodatečné náklady a pouze se souhlasem kupujícího.

5.6. Prodávající je povinen dodat kupujícímu výrobky v objednaném množství a kvalitě, spolu s daňovými doklady vztahujícími se k objednávce a dalšími doklady, pokud existují, a jsou typické pro výrobky nebo služby.

5.7. Prodávající upozorňuje kupující, že dle § 420 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, je oprávněn požadovat vůči prodávajícímu jakoukoliv škodu způsobenou jejich jednáním.

  1. Příjemka produktu

6.1. Nebezpečí škody na výrobku a odpovědnost za škodu na výrobku přechází na kupujícího až jeho řádným převzetím, bez ohledu na to, zda kupující produkt převezme osobně nebo prostřednictvím oprávněné/oprávněné třetí osoby. Prodávající doporučuje kupujícímu, aby si při převzetí objednávky zkontroloval přijatou objednávku.

6.2. Vlastnictví produktů přechází na kupujícího okamžikem převzetí produktů kupujícím v místě dodání určeném kupujícím.

6.3. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení ceny objednávky kupujícím za dodané zboží.

VII. Doprava – způsoby dopravy výrobků a cena za jejich přepravu

7.1. Způsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktů:

7.1.1. Formy Dopravy:

7.1.1.1.Kuriérska služba GLS

7.1.1.2.Doručení do místa paketu

7.1.2. Ceny za Dopravu:

Cena za dopravy jsou stanovení:

Kurír GLS: 233,45 KčPacketa – výdejní místo: 65,98 Kč

7.2. Pro eshop zajišťuje advancedhealth.sk zasílání zásilek zákazníkům externí společnost eko-logky s.r.o., se sídlem S. H. Vajanského 3621/31, 940 02 Nové Zámky, IČ: 51866650.

VIII. Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy bez udání důvodu

8.1. Pokud prodávající včas a řádně poskytl spotřebiteli informace o právu na odstoupení od smlouvy dle § 3 odst. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Sb., je spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne:

  1. a) převzetí zboží dle bodu 8.1.1. těchto VOP v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží,
  2. b) uzavření smlouvy o poskytování služeb nebo
  3. c) uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči.

8.1.1.Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud

  1. a) zboží objednané spotřebitelem v rámci jedné objednávky je dodáváno samostatně, a to okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
  2. b) dodá zboží sestávající z několika částí nebo kusů, a to okamžikem převzetí poslední nebo poslední části,
  3. c) dodává zboží opakovaně ve vymezeném období, a to okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

8.1.2. Pokud prodávající poskytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h), zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění až následně, nejpozději však do 12 měsíců od počátku běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy dle bodu 8.1. a násl. těchto VOP uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy po uplynutí 14 dnů ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost.

8.1.3. Neposkytne-li prodávající spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění, ani v dodatečné lhůtě ve smyslu bodu

8.1.2. V těchto VOP lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy dle bodu

8.1.3 a násl. tyto VOP

8.1.4. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, a to i před začátkem lhůty pro odstoupení od smlouvy.

8.2. Spotřebitel je povinen zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě prodávajícím oprávněné k převzetí zboží nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. To neplatí, pokud prodávající navrhuje vyzvednutí zboží osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta uvedená v první větě se považuje za dodrženou, bylo-li zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den této lhůty. (§10 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb.).

8.3. Chce-li spotřebitel toto právo uplatnit, oznámí odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu nejpozději poslední den stanovené lhůty. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo prodávajícímu zasláno nejpozději poslední den lhůty na adresu prodávajícího, kterou je:

ADVANCED HEALTH s.r.o., D. Jurkoviča 2362/6, 955 03, Topoľčany, Slovensko

Toto právo může spotřebitel uplatnit i v kterékoli provozovně prodávajícího.

8.4. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo formou záznamu na jiném trvalém nosiči; Pokud byla smlouva uzavřena ústně, postačuje k uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy jakékoli jasně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy (dále jen „oznámení o odstoupení“).

8.4.1. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, ruší se od počátku rovněž jakákoli doplňková smlouva související se smlouvou, od níž spotřebitel odstoupil. V souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy nelze po spotřebiteli požadovat žádné náklady ani jiné platby, s výjimkou úhrady nákladů a plateb uvedených v § 9 odst. 3 a § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby a pokud byla služba poskytnuta v plném rozsahu.

8.5. Odstoupením od smlouvy jsou smluvní strany povinny vzájemně vracet poskytnuté služby. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží vyplývající z manipulace se zbožím, které přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst.  Zákon č. 102/2014 Sb.

8.6. Spotřebitel může využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy k odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Tento formulář je volně přístupný na internetových stránkách prodávajícího.

8.7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy podle zákona č. 102/2014 Sb., nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb., a odstoupí-li od smlouvy uzavřené na dálku, dále náklady spojené s navrácením zboží, které vzhledem ke své povaze nelze vrátit poštou, To neplatí, pokud prodávající souhlasil s tím, že je ponese sám,  nebo pokud jste nesplnili povinnost podle § 3 odst. Zákon č. 102/2014 Sb.

8.8. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, veškeré platby, které od něj obdržel na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů a poplatků; Tím není dotčeno ustanovení § 8 odst. Zákon č. 102/2014 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů

8.9. Podle § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění není prodávající povinen uhradit spotřebiteli vícenáklady, pokud spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější standardní způsob doručení nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání zvoleným spotřebitelem a náklady na nejlevnější standardní způsob dodání nabízený prodávajícím.

8.10. Zásilky zaslané v případě odstoupení od kupní smlouvy na dobírku prodávající nepřevezme. Doporučujeme kupujícím zasílat zásilky doporučenou poštou nebo obdobnou formou bez uvedení výše dobírky.

8.11. Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nebo osobě prodávajícím pověřené k převzetí zboží. To neplatí, pokud prodávající souhlasil s tím, že je ponese sám, nebo pokud nesplnil povinnost podle § 3 odst. Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů

8.12. Kromě povinností uvedených v odstavcích 1, 3 až 5 a § 9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. nesmí uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy vést k dodatečným nákladům nebo jiným povinnostem pro spotřebitele.

8.13. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží a služby definované v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014 Sb. Sb.

Konkrétně:

  1. a) poskytování služby, pokud její poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel uvedl, že byl řádně informován o tom, že výslovným tímto souhlasem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby a pokud byla služba poskytnuta v plném rozsahu,
  2. b) prodej zboží nebo poskytování služeb, jejichž cena závisí na cenových pohybech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a k nimž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  3. c) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží na zakázku nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
  4. d) prodej zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo podléhá rychlé zkáze,
  5. e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodný k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání rozbit,
  6. f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím,
  7. g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit,
  8. h) provádění naléhavých oprav nebo údržby, které si spotřebitel od prodávajícího výslovně vyžádal; to neplatí pro smlouvy o poskytování služeb a smlouvy, jejichž předmětem je prodej zboží jiného než náhradních dílů nezbytných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny v průběhu návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
  9. i) prodej zvukových záznamů, videonahrávek, zvukových záznamů nebo počítačového programového vybavení prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel obal rozbalil;
  10. j) prodej periodik, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném, a prodej knih, které nejsou dodávány v ochranných obalech,
  11. k) poskytování ubytovacích služeb pro jiné účely než bydlení, přeprava zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, podle kterých se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo ve sjednané lhůtě,
  12. l) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud bylo jeho poskytování zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel uvedl, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy.

8.14. V případě odstoupení od smlouvy je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky ve stejné formě, v jaké je od spotřebitele obdržel. Formu vrácení peněžních prostředků spotřebiteli je možné pouze se souhlasem spotřebitele.

8.15. Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli platby podle § 9 odst. Asi před dodáním zboží nebo do doby, než spotřebitel prokáže odeslání zboží zpět prodávajícímu, pokud prodávající nenavrhne vyzvednutí zboží osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

8.16. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy o poskytování služeb a dal-li k tomu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb. Sb. v platném znění je spotřebitel povinen zaplatit prodávajícímu pouze cenu za skutečně poskytnuté plnění, a to do data doručení oznámení o odstoupení. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočítá poměrně na základě celkové ceny dohodnuté ve smlouvě. Je-li celková cena dohodnutá ve smlouvě nadhodnocena, vypočítá se cena za skutečně poskytnuté plnění na základě tržní ceny poskytnutého plnění.

8.17. Spotřebitel není povinen platit za

8.17.1. Služby poskytnuté během lhůty pro odstoupení od smlouvy, bez ohledu na rozsah poskytnutého plnění, pokud:

8.17.1.1. Prodávající neposkytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) nebo písm. j), zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění

8.17.1.2. Spotřebitel neudělil prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením poskytování služby dle § 4 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění

8.17.2. Zcela nebo zčásti poskytnutý elektronický obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud:

8.17.2.1. Spotřebitel neudělil prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením poskytování elektronického obsahu dle § 4 odst. 8 zákona č. 102/2014 Sb. v platném znění

8.17.2.2. spotřebitel neuvedl, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu v souladu s prvním bodem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, nebo

8.17.2.3. Prodávající neposkytl spotřebiteli potvrzení podle § 6 odst. 1 nebo odst. 2 písm. b). zákon č. 102/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů

8.18. Pokud bylo zboží na základě smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího v době uzavření smlouvy doručeno spotřebiteli domů a vzhledem k jeho povaze není možné zboží zaslat zpět prodávajícímu poštou, je prodávající povinen zajistit vyzvednutí zboží na vlastní náklady ve lhůtě dle §9 odst. Z.z., ve znění pozdějších předpisů

8.19. Prodávající poučí kupujícího, že má-li být poskytování služby zahájeno na základě smlouvy o poskytování služeb před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy nebo požaduje-li kupující poskytnutí služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy:

8.19.1. Udělením souhlasu se zahájením poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy ztrácí kupující právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.

8.19.2. Prodávající musí mít výslovný souhlas kupujícího se zahájením poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlášení, že spotřebitel byl řádně poučen dle bodu 8.19.1 těchto VOP.

  1. Alternativní řešení sporů

9.1. V případě, že spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má kupující právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající odpoví na žádost spotřebitele podle předchozí věty záporně nebo na takovou žádost neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání spotřebitelem, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb., o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce (kontakt naleznete https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), případně jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na http://www.mhsr.sk/ internetových stránkách nebo přímo na webových stránkách  https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Kupující má právo zvolit si, na který z těchto subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Kupující může využít platformu pro řešení sporů online dostupnou  na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/ nebo přímo na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage k podání návrhu alternativního řešení svého spotřebitelského sporu . Alternativní řešení sporů může využít pouze kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy vystupuje jako spotřebitel. Alternativním řešením sporů je pouze spor mezi spotřebitelem a prodávajícím vyplývající ze spotřebitelské smlouvy nebo související se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh zamítnout, pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za zahájení alternativního řešení sporu do maximální výše 5 EUR včetně DPH.

Veškeré další informace týkající se alternativního řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem vyplývajících z kupní smlouvy jako spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího s kupní smlouvou jako spotřebitelskou smlouvou jsou uvedeny na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky www.mhsr.sk a  v zákoně č. 391/2015 Sb., o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

  1. Závěrečná ustanovení

10.1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu Všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemně oznámit změnu Všeobecných obchodních podmínek je splněna jejich umístěním na webové stránky prodávajícího. V případě změny Všeobecných obchodních podmínek se vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými a účinnými při uzavření Smlouvy o koupi a prodeji, a to až do okamžiku jejího ukončení.

10.2. Kromě obecných ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se na smluvní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) vztahovat zvláštní předpisy, zejména zákon č. 102/2014 Sb., o prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na základě smlouvy, na které se při uzavírání kupní smlouvy podle těchto VOP vztahují i zvláštní předpisy, zejména zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě uzavřené smlouvy  na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo prostory prodávajícího a zákon č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.

10.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást Reklamačního řádu a Zásad a poučení o ochraně osobních údajů tohoto Webového sídla. Dokumenty – Reklamační řád a Zásady a poučení o ochraně osobních údajů tohoto Webového sídla jsou zveřejněny na doméně Webového sídla Prodávajícího.

10.4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Webovém sídle Prodávajícího 04.11.2022

Tento Eshop je certifikován https://www.pravoeshopů.cz

[/řádek]